"De kracht van Headlines zit ‘m in de eenvoud. Nieuwe gebruikers zijn daardoor snel in staat om zelf nieuwsbrieven of uitnodigingen op te maken en te versturen, zonder uitgebreide training of begeleiding. Met name de opmaak van interne nieuwsbrieven kan als gevolg daarvan eenvoudig decentraal plaatsvinden, inmiddels door zo’n 250 gebruikers verdeeld over de KPMG-vestigingen in het land. En dat alles conform onze huisstijl."
"Als kennisgedreven onderneming is het belangrijk voor ARCADIS dat wij onze kwalificaties bevestigen. De relevante beeldmerken van behaalde certificaten en kwaliteitsnormen verschillen per vakgebied en per land. Om knip- en plakwerk en gemiste kansen te voorkomen wilden wij dit borgen in onze huisstijl. Wij zijn tevreden over de flexibiliteit en meertaligheid van het huisstijlsysteem. Al onze documenten en presentaties stralen nu ARCADIS-kwaliteit uit."
“We zijn erg enthousiast over het nieuwe lint. De nieuwe knoppen helpen om sneller en gemakkelijker documenten in huisstijl te maken. Doordat de mogelijkheden overzichtelijk worden gepresenteerd kunnen gebruikers de handige functies sneller vinden. Ik hoor dat in de wandelgangen en merk dit ook aan de belasting van de Servicedesk. Collega’s van de afdeling communicatie zijn heel blij dat de documenten die gemaakt worden voldoen aan de huisstijlrichtlijnen.”
Senior medewerker servicedesk bij woningcorporatie