SLA, optimale support en zekerheid

Geplaatst op in de categorie nieuws

Met onze ‘Professional’ Service Level Agreement (SLA) bent u verzekerd van optimale support en onderhoud van uw DocSys.Web-oplossingen. B-ware biedt uitgebreide gebruikersondersteuning en denkt actief mee over functionele verbeteringen. Met dit complete pakket nemen we u werk én zorg uit handen.

Profiteer van onze productontwikkeling

Onze programmeurs zijn continu bezig met het vernieuwen van onze software. U profiteert direct mee van deze doorontwikkeling en nieuwe functionaliteiten omdat u recht heeft op nieuwe versies van de Programmatuur. Persoonlijk contact, periodieke evaluaties en inventarisatie van processen en wensen zorgen dat we altijd weten wat nodig is om documentprocessen nóg efficiënter te laten verlopen.

Recht op aanvullende services

Op basis van onze Professional SLA heeft u recht op diverse aanvullende diensten. Voorbeelden zijn:

  • Opleiding voor functioneel beheerders;
  • Gebruiksrapportages met aanbevelingen;
  • Enquête onder eindgebruikers;
  • Werkzaamheden op basis van nacalculatie (of van de Strippenkaart) tegen een aantrekkelijk uurtarief.

Interessante uitbreidingen

Tegen aantrekkelijke voorwaarden behoort het beheer van de serverinrichting (Webserver, onderliggende folderstructuur en Databases) ook tot de mogelijkheden, net als een uitgebreide Support Helpdesk voor eindgebruikers.

Meer weten?

Neem contact op met Piet Kamma via 053 – 789 0 987.

Tags

Terug naar het overzicht