Integratie CRM-systemen
Vijf redenen om voor integratie met uw CRM-systeem te kiezen
1. Voorkom overtypen van gegevens met datakoppelingen
DocSys integreert naadloos met CRM-systemen. Bij diverse klanten zorgt een koppeling met hun CRM-systeem dat gegevens rechtstreeks op de juiste plek in correspondentiemiddelen worden geplaatst. Het CRM-systeem is dus leidend en medewerkers hoeven nooit meer gegevens over te typen. Dit scheelt tijd en voorkomt fouten. Dankzij DocSys maakt Menzis foutloze, gepersonaliseerde brieven. DocSys.CRM kan datavelden vergelijken (bijvoorbeeld uit Outlook of via OCR opgeslagen informatie) en voor uw commerciële medewerkers klaarzetten voor opname in het CRM.
2. Alle documenten worden op dossierniveau gearchiveerd
Alle documenten worden automatisch in het dossier van betreffende klant opgeslagen, zelfs bij grote mailings. DocSys.CRM kan automatisch een ‘kalender event’ aanmaken (bijvoorbeeld in Outlook) om de verantwoordelijke medewerker er aan te herinneren dat hij de actie moet opvolgen. DocSys zorgt voor overzicht van de effectiviteit van acties zonder extra handmatige handelingen in het CRM-systeem.
3. 100 procent garantie dat alle contacten worden gesignaleerd
DocSys heeft voor elke Office-opmaakapplicatie (of equivalenten) een module (e-mail, (tekst)documenten, spreadsheets, presentaties en nieuwsbrieven). Dit voorkomt dat contacten buiten beeld blijven. Volledige ‘contact & response capture’ is een kritische succesfactor voor een CRM-systeem.
4. Haal documentopmaak uit Customer Relation Managementsysteem
DocSys kan als opmaakmodule voor het CRM fungeren. DocSys.CRM kan als geen ander borgen dat de huisstijl wordt gebruikt voor alle klantuitingen.
5. DocSys.CRM is als white label/OEM oplossing beschikbaar
De DocSys-suite is eenvoudig om te zetten naar een andere huisstijl (dit is immers onze kerncompetentie), zodat u dit onder eigen vlag en prijsstructuur kunt vermarkten.
DMS- en HRM-integratie
Lees ook over DMS-integratie en HRM-integratie of bekijk de Integratie hoofdpagina.