Ergernissen documentcreatie

Geplaatst op in de categorie nieuws

Ben u tevreden over de manier waarop u documenten moet maken?

U deelt dagelijks informatie met anderen, intern en extern. Natuurlijk wilt u dat uw correspondentie er goed uitziet en foutloos is. Maar helaas kost het maken van documenten vaak meer tijd en moeite dan wenselijk. Veelvoorkomende ergernissen:

  • U moet te lang zoeken naar een geschikt sjabloon.
  • U moet gegevens overtypen en informatie uit oude documenten kopiëren. Dit kost veel tijd en zorgt voor een grote kans op fouten.
  • U moet vaak nog handmatig de opmaak aanpassen. (En dan klopt het soms nog niet helemaal).

Uw wensen:

  • U wilt met één klik het juiste sjabloon kunnen openen.
  • U wilt zich niet druk hoeven maken of de huisstijl wel correct is toegepast. Of het nu gaat om een e-mail, tekstdocument, presentatie, nieuwsbrief of een ander type document, correct gebruik van de huisstijl moet vanzelfsprekend zijn.
  • U wilt dat de informatie die in uw primaire systemen/applicaties zoveel mogelijk geautomatiseerd op de juiste plek in documenten wordt gezet, zodat u zo weinig mogelijk hoeft in te vullen/te copy-pasten.
  • U wilt eenvoudig standaardteksten en sjablonen kunnen maken en wijzigen, zodat u direct over de juiste teksten beschikt.
  • U wilt documenten geautomatiseerd op de juiste wijze kunnen opslaan, printen en (digitaal) delen.

DocSys is het platform voor digitale correspondentie in huisstijl waarmee uw wensen worden vervuld. Voor maximaal € 5,- per medewerker per maand kunt u al beschikken over het DocSys basispakket.

Lees meer over DocSys 

Tags

Terug naar het overzicht