
Contractgenerator zorgt voor optimalisatie HRM-afdeling HEINEKEN
“Het invulscherm en tekstblokken zorgen voor foutloze, uniforme contracten en een enorme tijdsbesparing.”Yvette Overgoor-Ouwerkerk, HR Process & Support Lead HEINEKEN International
Gebruiksgemak. U helpen om foutloze documenten te maken, vanaf ieder device en iedere locatie, dat staat centraal. DocSys is intuïtief en sluit aan bij de manier waarop u gewend bent te werken. Of u nu op kantoor zit, thuis werkt of onderweg bent, BYOD en maak eenvoudig documenten en correspondentiemiddelen in huisstijl. Altijd voorzien van de juiste inhoud en eenvoudig op te slaan. Vertrouwd, maar makkelijker.
“Het invulscherm en tekstblokken zorgen voor foutloze, uniforme contracten en een enorme tijdsbesparing.”Yvette Overgoor-Ouwerkerk, HR Process & Support Lead HEINEKEN International
“Dankzij de Offertegenerator kost het maken van offertes veel minder tijd en zijn veelvoorkomende fouten uitgesloten. Er is meer tijd voor persoonlijke aandacht voor de klanten en opmaak en inhoud van iedere offerte is keurig verzorgd. Dit hadden we eerder moeten doen.”John de Jongh, Directeur DataByte
“De medewerkers besparen veel tijd met DocSys.CRM. Zij vinden vooral de eenvoud en het gebruiksgemak bij het maken van huisstijlsjablonen ideaal. Ook verzorgt Docsys.CRM de output van contractgegevens uit Archie door middel van een Excelformulier. De output wordt voor het bronsysteem gebruikt en de gegevens op het Excelformulier zijn door Menzis zelf te bepalen.”Maikel van Droffelaar, Functioneel Beheerder bij Menzis
"De medewerkers vinden het erg prettig dat de trefwoorden automatisch worden ingevuld bij het maken van een document. Als ICT-verantwoordelijke vind ik het belangrijk dat ik met DocSys.Web 100% garantie heb op het inbrengen van alle documenten in het DMS. Hierdoor kan ik met een gerust hart zeggen dat we de doelstellingen en resultaten halen met deze investering."René Mackenbach, Hoofd ICT Wooncompagnie
Sterk aan DocSys.Web is het feit dat het kan borgen dat alle documenten altijd in het DMS worden geregistreerd. Daarnaast is het een prima documentgenerator met een moderne, open ICT-architectuur.
"De medewerkers ervaren de eenvoud van het maken van arbeidscontracten als ideaal. Het is een gebruiksvriendelijk HRM-Brievenboek dat foutloos en snel werken mogelijk maakt. Het helpt ons de afgesproken kwaliteit en servicetijd te halen."Jolanda de Jong, Contentmanager HR Shared Service Center KPN
"Vanaf het begin hebben wij de mogelijkheden gezien van DocSys. Een van de kernwaarden van NS is betrouwbaarheid. Wij eisen dit ook van onze leveranciers. Al jaren helpt DocSys op gebruikersvriendelijke en eenvoudige wijze bij het borgen van de huisstijl. Als organisatie maken wij een transitie naar marktwerking en klantgerichtheid. De ervaring met de huidige DocSys-suite maakt het mijn interne klant makkelijker om efficiënt van Office 2003 naar Office 2010 over te stappen."Evert-Jan van Himbergen, Projectmanager Corporate Identity NS
U hoeft nooit meer lang te zoeken naar het juiste basisdocument, informatie uit oude documenten te kopiëren of eindeloos te puzzelen om de opmaak voor elkaar te krijgen. DocSys vereenvoudigt kantoorwerk. Kies voor gebruiksgemak.
Met DocSys opent u snel het basisbestand voor het document dat u wilt maken. Nooit meer zoeken naar geschikte documenten, maar altijd en overal een actueel, gebruiksvriendelijk sjabloon voorhanden.
Ieder document is automatisch in de juiste huisstijl. U kunt dus hierdoor volledig focussen op inhoud. Maar ook het toevoegen van -goed gecontroleerde- inhoud kunnen we sterk vereenvoudigen.
Haal de gegevens die u nodig heeft eenvoudig rechtstreeks uit het ERP-, CRM-, HRM-systeem of een andere database die hiervoor is ingericht. Nooit meer overtypen of kopiëren en gegevens zijn altijd actueel.
Mogelijk maakt u vaak documenten met daarin dezelfde tekst die u personaliseert voor iedere ontvanger. Een Standaarddocument met opmaak én inhoud bespaart u dan veel tijd en voorkomt fouten.
Tekstblokken zijn bouwstenen voor foutloze documenten. Goed gecontroleerde stukken tekst die u eenvoudig – dikwijls automatisch op basis van gemaakte keuzes – toevoegt aan een document.
Nadat u eenmalig uw afzenderprofiel heeft aangemaakt worden bij ieder document de juiste persoons- en organisatiegegevens toegevoegd. U kunt meerdere afzenders aanmaken en snel switchen tussen profielen.
We vertellen u graag meer over de mogelijkheden. Neem nu contact op voor een vrijblijvend advies of maak een afspraak voor een gratis demonstratie bij u op locatie. We zijn telefonisch bereikbaar via 053 – 789 0 987.