Weet wie uw nieuwe klanten zijn
Steeds meer organisaties zien de toegevoegde waarde van het verzenden van (online) mailingen en/of nieuwsbrieven als ondersteunende acquisitie- en salestool of als concrete invulling voor het zogenaamde ’branding’. Ook kunt u uw doelgroep op de hoogte houden en informeren over de laatste ontwikkelingen.
Het toepassen van variabele inhoud binnen deze nieuwsbrief of mailing, toegespitst op de behoefte van de ontvanger is daarbij een steeds belangrijker uitgangspunt. De kans dat de ontvanger uw mailing leest wordt daarmee al aantoonbaar vergroot. Maar weet u ook wie uw mailing gelezen heeft? En wat de lezer voor actie ondernomen heeft na het lezen? Wie hebben daarna uw website bezocht? En wat zou u kunnen doen om deze leads op te volgen? Hoe zou deze informatie benut kunnen worden bij het segmenteren van uw doelgroep binnen uw CRM-applicatie bij uw volgende mailing?
Interessante vragen? Nodig ons uit voor een goed gesprek, en we tonen u graag aan hoe ICT Dienstverlening en Solutions uw Marketing- en Salesafdeling kunnen helpen bij het realiseren van uw groeidoelstellingen.